Greita ir Lengva Raumenų Tempimo Treniruotė

Jau kurį laiką jaučiatės išsekę? Ar tiesiog kruopščiai rūpinatės savo kūnu ir visada palaikote gerą formą? Ši greita ir lengva raumenų tempimo treniruotė kiekvienam padės atpalaiduoti raumenis, nuimti susikaupusią įtampą ar sąstingį.

Visai nesvarbu ar jūs tik pradedate sportuoti ar sportuojate metų metus. Tempimo pratimų įtraukimas į savo kasdienę rutiną padės jums išvengti traumų bei būti geriau pasiruošus fiziškai visur ir visada.

Šią greitą raumenų tempimo treniruotę sukūrė vyresnioji jogos instruktorė Dana Slamp iš JAV. Atlikite 6 pratimų seriją kartą per dieną. Gilinkite tempimą su kiekvienu iškvėpimu ir sustokite jei atlikdami pratimus jaučiate skausmus.

 

Bėgiko tempimas

bėgiko tempimas
Iliustracija: Jason Lee

Dešine koja ženkite didelį žingsnį į priekį. Kairę koją palikite stovėti ant pirštų galų. Taip pat su rankų pirštų galais lieskite žemę.

Įkvėpkite ir lėtai grįždami su koja į pradinę padėtį iškvėpkite. Pakartokite kelis kartus su abiejomis kojomis.

 

Šono tempimas

šono tempimas
Iliustracija: Jason Lee

Tiesiai atsistokite ir iškelkite abi rankas virš galvos ir susikabinkite.

Iškvėpkite, kai ištempsite viršutinę kūno dalį į šoną. Lėtai grįžkite į centrą.

Padarykite po kelis kartus į abiejas puses.

 

Nugaros tempimas

nugaros tempimas
Iliustracija: Jason Lee

Atstitokite truputį išsižergę ir sulenkę kojas per kelius. Susikabinkite rankomis už nugaros. 

Įkvėpkite ir ištieskite rankas. Iškvėpdami lenkitės į priekį per liemenį, leisdami rankoms išsitiesti virš galvos.

 

Tempimas su įtupstu

Tempimas su įtupstu
Iliustracija: Jason Lee

Dešine koja ženkite didelį žingsnį į priekį ir nuleiskite kairįjį kelį ant grindų.

Delnus sukabinkite nykščiais ir nuleiskite link grindų priešais dešinę koją.

Įkvėpkite keldami rankas virš galvos ir kiek įmanoma daugiau išsirieskite atgal.

Atlikite po kelis pakartojimus abiejoms pusėms.

 

Tempimas sėdint

Tempimas sėdint
Iliustracija: Jason Lee

Atsisėskite ant grindų tiesiomis kojomis. Sulenkite dešinį kelį ir perkelkite jį per kairę koją. 

Dešinę ranką padėkite ant grindų pirštus nukreipdami į išorę. Kairę alkūnę sulenkite, pasukite į dešinę ir uždėkite ant dešiniojo kelio. Giliai įkvėpkite.

Sukdamiesi iškvėpkite, įspauskite ranką į koją ir pasukite galvą link dešinio peties. Lėtai grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite kelis kartus. Pakeiskite puses.

 

Tempimas sulenktais keliais

Tempimas sulenktais keliais
Iliustracija: Jason Lee

Atsisėskite ant grindų, sulenkite kelius ir sulieskite kojas pėdomis. Leiskite keliams pasidėti kuo arčiau žemės.

Įkvėpdami rankomis laikykite blauzdas ir ištiesinkite krūtinę.

Iškvėpkite remdamiesi į priekį nuo klubų. Laikykite nugarą tiesią ir padėkite delnus ant žemės.

Lėtai grįžkite į pradinę padėtį ir pakartokite kelis kartus.

 

Apibendrinimas

Galite puikiai pradėti dieną ir paruošti raumenis dienos išbandymams atlikdami tempimo pratimų treniruotę kiekvieną rytą. Žinoma, galite tai daryti ir bet kokiu jums patogiu metu. Svarbu imtis veiksmų, o tada jūsų kūnas jums padėkos!

Neužmirškite palikti komentaro straipsnio apačioje ir pasidalinti įspūdžiais, kaip sekėsi daryti šiuos tempimo pratimus. Gero tempimo!

Sekite Naujienas!

Sekite mus socialiniuose tinkluose ir pirmieji sužinosite apie naujausius įrašus mūsų portale. Arba prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gausite dar daugiau naudingų sportinių patarimų bei įžvalgų!

Susiję Įrašai